Co sądzicie ?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 31
poprzednia |
Witam wszystkich
Słuchajcie co sądzicie o takiej sytuacji. Koleżanka jest z pewnym Włochem ponad 2,5 roku a on cały czas ukrywa ten zwiazek w tajemnicy przed swoją rodziną. Nie znajduję na to wytłumaczenia. Kilka razy pytałam koleżankę o ten problem ale ciąle jakoś unikała odpowiedzi. Ktoś z Was był już może w takiej sytuacji? Moze mówi Wam cos wasze doświadczenie co jest przyczyną takiego obrotu sprawy?
eleonora_s przecież to jest nie normalne jak tyle czasu facet ukrywa fakt przed rodzicami ze jest z kimś. Twoja koleżanka jak najszybciej powinna skończyć ten dziwny związek
Wiem, że to nie normalne, ale ona upiera się, że chce z nim być.I co to poradzić. Nie wiem czy on się zcegos boi, czy sie jej wstydzi? Mi to trudno pojąć. Nie znam się dobrze na włoskiej kulturze, może oni maja takie zwyczaje. Może dopiero prezentacja dziewczyny rodzicom nastepuje po zaręczynach?
eleonora_s normalni Włosi nie mają tego w zwyczaju .To jest typowy bawidamek który nigdy nie dorośnie
No on ta moja koleżankę w sumie to dośc poważnie traktuje ( jak na moje oko ), zna jej rodzinę, widują się dość czesto, tylko jakoś jego rodzina nic o niej nie wie i to mnie dziwi. Z charakteru to nie jest zły chlopak, to nie jest taki typowy Włoch, ktory szuka dziewczyny na jedną noc, więc nie wiem czy ma jakieś problemy w rodiznie, o których koleżanka nie wie czy coś w tym stylu.
eleonora_s postaraj się jak najszybciej otworzyć swojej koleżance oczy
eleonora_s no i potrzebuje 2,5 roku aby dziewczynę przedstawić rodzinnie . Za tym się coś kryje
No ale zeby otworzyć jej oczy musze miec jakieś solidne argumenty a ja ich nie mam. Nie wiem co może być przyczyną takiej sytuacji. Ja nawet w Italii nigdy nie byłam a co dopiero mowić jej o ich zwyczajach kulturowych itd
eleonora_s przecież od razu widać że facet ma problem sam ze sobą . To jest wystarczający powód