kultura

Temat przeniesiony do archwium.
ciao a tutti!

ktos moze polecic ciekawe strony badz ksiazki gdzie opisana jest kultura wloska wspolczesna...a nawet i nie wspolczesna...obyczaje i kultura....chetnie poczytam cos o muzyce sztuce literaturze wspolczesnych wloch jak i o obyczajach itp. wiekszosc materialow o wloszech to te o kulturze dawniejszej...a wspolczesnoc...
pewnie ktos kto studiuje italianistyke moze mi cos doradzic....

jak ktos jest z italuanistyki UW to moze mi doradzi na jakie zajecia, wyklady moge chodzic jako wolny sluchacz..wlasnie zwiazen z kultura wloska wspolczesna...filmem...etc.najlepiej na duze wyklady zbeym mogla zginac w tlumie:)
Ja przepraszam, ale czy nie należałoby zadbać odrobinę o zgodność z regułami pisowni?
Nazwę państwa Włochy, jak i każdego innego piszemy z dużej litery a skoro zaczynasz z wysokiego "c", pytając o takie zagadnienia, to chyba tym bardziej noblesse oblige.)

Jeżeli natomiast chodzi o twoją prośbę, to niestety nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem. Ze spraw kultury wysokiej, to mogę ci ewentualnie sms-a do amora przetłumaczyć.))
Fast food jak z bajki Walta Disneya

Interesujący referat przygotowany przez dwóch moich studentów na konwersatorium "Elementy włoskiej kultury współczesnej" o paninari - zjawisku włoskiej subkultury młodzieżowej z lat 80. - skłonił mnie do pewnej refleksji na temat fast foodu.