wloski przez skypa

Temat przeniesiony do archwium.
Szukam kogos kto udziela lekcji wloskiego przez skypa (z doswiadczeniem), ugrosclaude(at)gmail.com
watpie, aby ktos taki sie znalazl, ale najprosciej bedzie jak sobie dodasz do kontaktow jakies przypadkowe osoby z wloch i zaczniesz z nimi czatowac, w ten sposob tez sie poduczysz, natomiast mozliwe, ze znajdzie sie ktos kto z forum kto chetnie pokonwersuje z toba jednoczesnie uczac cie, ale ta osoba musiala by byc bardzo dyspozycyjna czasowo...
cześć, chętnie porozmawiam z tobą na skype lub na gg. nie mam doświadczenia w nauczaniu to na pewno ale zdawałam maturę z włoskiego tyle ze 4 lata temu..teraz zapisałam sie na kurs aby przypominec co nieco:) mój numer [gg]
Chetnie. Moj ID Skype: ulatrad
chętnie pogadam z kimś na skypie kto uczy sie albo zna włoski ,uczę się sama a w parze napewno będzie razniej mój numer to ...moniczka1040
nisi nie skype dla ciebie, tylko GG ..ty fatalnie piszesz po wlosku/zaobserwowalam to na forum/..lepiej czytaj wiecej i zapamietuj wzrokowo jak sie pisze..dogadac sie dogadasz ..w jezku Kalego w sklepie czy na ulicy..to widac,ze sie dogadasz Wiecej czytaj i pisz,czytaj,czytaj i zapamietuj... plus gramatyka.
Hejka Ja moge porozmawiac po wlosku przez skypa:):)geusz16 zapraszam:)
geusz?..kie licho? to od GENIA?:D
Prosto z mostu :)lubię ludzi, którzy starają się mówić to, co myślą. Ostatnio szczerość, nawet ostra, jest w cenie.
mialam na mysli platne lekcje z nauczycielem :)
>mialam na mysli platne lekcje z nauczycielem :)

Weź pod uwagę wpis Alessandry12. Zna język bardzo dobrze.
Ciao:) Chętnie porozmawiam po włosku choć jestem dopiero na poziomie podstawowym :) [gg]
Pozdrawiam :)
Ja także udzielam lekcji via Skype, ID: dawid.krzyston
Ciao belli :)
Ja korzystam z lekcji przez Skype ze szkoły DB Italia. Zdecydowanie wygodniejsza forma nauki, a uczy mnie Włoch.
Cytat: Anna170
Zdecydowanie wygodniejsza forma nauki, a uczy mnie Włoch.