Gdzie szukac pracy w Mediolanie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, jestem studentem z Krakowa. Uczelnia mnie wlasnie poinformowala ze stypendium bedzie opoznione, nie wiadomo o ile. A spedze tutaj jeszcze 4 miesiace.

Czy ktos moze mi doradzic gdzie szukac pracy w Medioalnie?
Wloski poczatkujacy, angielski zaawansowany, elektornik, "zlota raczka", ale nawet ulice nocami moge zamiatac.

Prosze o porade na forum, lub na adres [email]
witam serdecznie, nie sądze zebyś miał duże problemy ze znalezieniem pracy:)
Złotych rączek bardzo brakuje i są w cenie. Znajomi od miesiąca czekaja aż przyjedzie do nich hydraulik,większośc młodych Włochów to bezrobotni dziennikarze,adwokaci,architekci....a hydraulika nie uświadczysz!
Nie zakładaj z góry ze bedziesz zamiatac ulice,znasz dobrze angielski no i włoski - popytaj w knajpkach,życze powodzenia
Wloski poczatkujacy, czlowiek jak musi to zadnej pracy sie nie brzydzi. Wlasnie bariery jezykowej sie obawiam najbardziej, dlatego sie rozgladalem bardziej za zajeciem w kotrym nie bede musial rozmawiac z duza iloscia osob:)
Witam ja rowniez sie zastanawiam nad pracą w Mediolanie i jestem po esame di maturita znam wloski i niemiecki bardzo dobrze i tak sie zastanawiam czy mam wogule jakies szanse na znalezienie pracy w jakims baru chociazby. Rozmawialem z wieloma osobami z wloch i oni twierdza ze dla obcokrajowcow szegolnie Polakow niema problemu ze znalezieniem zajecia. Co o tym sadzicie????
PISZE SIE :W JAKIMS BARZE
Hejka mam ważne pytanie.Czy ktoś wie gdzie we Włoszech znajdują się jakieś zakłady krawieckie i ewentualnie jakie są zarobki dla krawcowych.
Szukałam w różnych miejscach ale w moim zawodzie nic nie mogę znaleźć a włoski znam prawie perfekt