na polski

Temat przeniesiony do archwium.
perdonami se con il telefono nn mi sto facendo sentire ma ho da poco cambiato abbonamento ed ancora nn me lo hanno confermato...cerco almeno di scriverti x dirti ke sto bene e che ti penso e x chiederti come stai tu e tua madre...mi farebbe tanto piacere sapere ke state bene e ke ogni tanto pensi un po anche a me..

scasualmente mi sono accorto di aver sbagliato l'indirizzo e-mail tuo di parekkie lettere ke pensavo averti spedito...strano però che il server nn mi abbia avvisato di questo...forse le avrà recapitate a qualcun'altra...spero di no...appena puoi fammi sapere quante mie lettere ti sono arrivate per favore...
przetłumaczę Ci ten fragment (nad resztą muszę się zastanowic):
...cerco almeno di scriverti x dirti ke sto bene e che ti penso e x chiederti come stai tu e tua madre...mi farebbe tanto piacere sapere ke state bene e ke ogni tanto pensi un po anche a me..
..staram się chociaż napisać do ciebie, żeby ci powiedzić, że mam się dobrze i że myślę o tobie i, żeby zapytać jak się czujecie ty i twoja mama, byłoby mi bardzo przyjemnie wiedzieć, że czujecie się dobrze i że czasem myślisz trochę o mnie..
perdonami se con il telefono nn mi sto facendo sentire ma ho da poco cambiato abbonamento ed ancora nn me lo hanno confermato
-wybacz mi, że przez telefon nie słyszysz mnie, mam od niedawna zmieniony abonament i jeszcze mi go nie zatwierdzili
..sprawdzi ktoś??
scasualmente mi sono accorto di aver sbagliato l'indirizzo e-mail tuo di parekkie lettere ke pensavo averti spedito...strano però che il server nn mi abbia avvisato di questo...forse le avrà recapitate a qualcun'altra...spero di no...appena puoi fammi sapere quante mie lettere ti sono arrivate per favore...

przypadkiem spostrzegłem, że pomyliłem twój adres e-mail w paru listach, które myślałem, że ci wysłałem..dziwne, że serwer nie zwrócił mi na to uwagi..może będą zwrócone jakoś inaczej (???),mam nadzieję, że nie, jednak musisz dać mi znać, które moje listy doszły do ciebie, prosze..

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Inne