prośba o przetłumaczenie listu ! :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

czy moglibyście przetłumaczyć mi krótki list ?mniej więcej go rozumiem(bo znam hiszpański,ale wolałabym o profesjonalne przetłumaczenie;)
z góry dziękuję i pozdrawiam :)

"La Sicilia e' bellissima! Io sono siciliano.
Sono nato in provincia di Messina...di fronte alle isole eolie che conosco molto bene e amo.
E' una terra stupenda.soprattutto d'estate ovviamente,clima,gente e cibo ottimi.
Non conosco molto bene Trapani ma sara' sicuramente molto bella!
Io spero di prendere qualche giorno di vacanza per andare in montagna in questi giorni invece...
Ho proprio bisogno di staccare...
Un bacione a presto !!!"
"La Sicilia e' bellissima! Io sono siciliano.
Sono nato in provincia di Messina...di fronte alle isole eolie che conosco molto bene e amo.
E' una terra stupenda.soprattutto d'estate ovviamente,clima,gente e cibo ottimi.
Non conosco molto bene Trapani ma sara' sicuramente molto bella!
Io spero di prendere qualche giorno di vacanza per andare in montagna in questi giorni invece...
Ho proprio bisogno di staccare...
Un bacione a presto !!!"
Sycylia jes przesliczna. Ja jestem Sycylijczykiem. Urodzilem sie w prowincji Messina... na przeciwko Wysp Liparyjskich, ktore znam dobrze i kocham, To jest piekna ziemia. Przedewszystkim w lecie oczywiscie klimat, ludzie i jedzenie jest znakomite\najlepsze. Mam nadzieje wziazc kilka dni urlopu zeby pojechac w gory w tych dniach natomiast... musze sie rozlaczyc... calusek, do szybkiego zobaczenia/uslyszenia!!!

« 

Kultura i obyczaje