przetlumaczcie PROSZE!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
L'amore è la distanza più breve tra un uomo e una donna.
L'uomo è geloso se ama, la donna anche se non ama.

L'amore è come un'alga sulla superficie di uno stagno. Anche se la scosti nulla le impedirà di tornare a galla.
Meglio un amore senza successo che un successo senza amore.
Una bugia al momento giusto è mille volte meglio di una verità al momento sbagliato.

Non chiedere alle foglie di non muoversi, non possono c'è il vento. Non chiedere al sole di splendere due volte, non può c'è la luna. Non chiedermi di dimenticarti, non posso Ti Amo.
Ti regalo un sorriso ti terrà compagnia, e se avrai paura, ti darà coraggio, perchè un sorriso è come un raggio di sole al mattino: illumina la strada e riscalda il cuore... Credevo che gli angeli non esistessero.... e invece mi sbagliavo.... non solo si trovano in cielo ma anche sulla terra!!!!
Grazie di starmi accanto amore!!!!

Se potessi rifare il mondo, metterei il tuo sorriso al posto del cielo, i tuoi occhi al posto del sole e la tua voce al posto del vento...
Sei la cosa piu' speciale della mia vita.

Se vuoi sapere di me, devo dirti che sono un solo un povero mercante di stelle, posso venderle tutte ma non la più bella, che splende nel mio cuore per amore.
L'amore risolve tutti i problemi: con te non posso preoccuparmi del buio, perchè sei luce; non temo il freddo perchè sei fuoco; non mi perdo nel dubbio, perchè sei verità. Grazie

Ti regalo un sorriso ti terrà compagnia, e se avrai paura, ti darà coraggio, perchè un sorriso è come un raggio di sole al mattino: illumina la strada e riscalda il cuore...

Credevo che gli angeli non esistessero.... e invece mi sbagliavo.... non solo si trovano in cielo ma anche sulla terra!!!!
Se potessi rifare il mondo, metterei il tuo sorriso al posto del cielo, i tuoi occhi al posto del sole e la tua voce al posto del vento...

PROSZE WAS BARDZZOOOOOOO
bardzo ladny tekst widac facet sie postaral
Na razie kawałek do ....amore!!!!
Forme meska i żeńska wstawiłam "na oko" - w tłumaczeniu nie ma to znaczenia.
Pozdrawiam:)

L'amore è la distanza più breve tra un uomo e una donna.
Miłosć to krótszy dystans między mężczyzną a kobietą.

L'uomo è geloso se ama, la donna anche se non ama.
Mężczyzna jest zazdrosny gdy kocha, kobieta również gdy nie kocha.

L'amore è come un'alga sulla superficie di uno stagno. Anche se la scosti nulla le impedirà di tornare a galla.
Miłosc jest jak wodorosty na powierzchni stawu. Nawet gdy je odgarniesz, to nic nie przeszkodzi im wrócić na miejsce.

Meglio un amore senza successo che un successo senza amore.
Lepsza jest miłosc bez sukcesu niz sukces bez miłości.

Una bugia al momento giusto è mille volte meglio di una verità al momento sbagliato.
Kłamstwo we właściwym momencie jest tysiąc razy lepsze od prawdy w nieodpowiedniej chwili.

Non chiedere alle foglie di non muoversi, non possono c'è il vento.
Nie proś lisci, aby sie nie poruszały, nie mogą - jest wiatr.

Non chiedere al sole di splendere due volte, non può c'è la luna.
Nie proś słońca, aby świeciło dwa razy, nie może – jest księżyc.

Non chiedermi di dimenticarti, non posso Ti Amo.
Nie proś mnie, abym cie zapomniał, nie moge – Kocham Cię.

Ti regalo un sorriso ti terrà compagnia, e se avrai paura, ti darà coraggio, perchè un sorriso è come un raggio di sole al mattino: illumina la strada e riscalda il cuore... Credevo che gli angeli non esistessero.... e invece mi sbagliavo.... non solo si trovano in cielo ma anche sulla terra!!!!
Daję ci uśmiech, by ci towarzyszył, a gdybyś się bała, doda ci odwagi, bo usmiech jest jak promyk słońca o poranku : oświetla drogę i ogrzewa serce... Wierzyłem, że aniołowie nie istnieją... i jednak sie myliłem... są nie tylko w niebie, ale też na ziemi!!!
Dziękuję, ze jesteś przy mnie kochanie!!!!
Gdybym mógł stworzyć świat na nowo, twój usmiech dałbym w miejsce nieba, twoje oczy w miejsce słońca, twój głos w miejsce wiatru...

Jestes czyms wyjątkowym w moim zyciu.

Se vuoi sapere di me, devo dirti che sono un solo un povero mercante di stelle, posso venderle tutte ma non la più bella, che splende nel mio cuore per amore.
Jesli chcesz cos o mnie wiedzieć, musze powiedziec ci, że jestem tylko biednym sprzedawcą gwiazd, mogę sprzedać je wszystkie oprócz najpiekniejszej, która świeci w moim sercu z miłości.

L'amore risolve tutti i problemi: con te non posso preoccuparmi del buio, perchè sei luce; non temo il freddo perchè sei fuoco; non mi perdo nel dubbio, perchè sei verità. Grazie
Miłość rozwiązuje wszystkie problemy: z tobą nie mogę przejmować sie ciemnością, bo jestes światłem; nie boję sie zimna, bo jestes ogniem; nie zwątpie, bo jestes prawdą. Dziekuję.

Reszta się powtarza.
Blagam co mam teraz odpisac??zebralam teraz wszystko co mi napisal i postanowilam przetlumaczyc....ale nie wiem co ma napisac, wiec prosze napiszcie mi jakes wierszyki..musze sie odwdzieczyc....prosze bede wdzieczna!!!!!!!!!!
Jeżeli znasz troche włoski, to skorzystaj z gotowców (tak jak on:)
www.amando.it
www.amoremio.org
www.frasi.biz
Albo poszukaj na forum, sporo tego - patrz "benek18" w "pomocy jak to napisac"
:D
Ciao :) Sporo tekstów w podobnym nastroju zostało tu przetłumaczonych z powodu sercowych wojaży pewnego młodzieńca :)) Poszukaj w: Nauka>>Pomoc językowa (autor tematów: benek18, poczwszy od 25 stycznia). Powodzenia!!
Se fossi una lacrima non piangerei per non perderti...
Jeśli byłbyś łzą NIE PLAKALABYM ZEBY CIE NIE STRACIĆ
Baia - HAHAHAHAHA :DDD!!!
:D
Cóż, jak widać tematy zakochanego benka18 wszystkim nam zostały w pamięci :) Może się okazać, że miał rację, kiedy pisał "Niech inni też skorzystają..." :D
Saluti :)
gdzie to jest??jesli mozecie to przyslijcie mi linka!!!!!z gory dzieki
http://www.wloski.ang.pl/pomocy_jak_to_napisac__11.html
N pewno coś znajdziesz :)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa