przedstawienie sie po wlosku

Temat przeniesiony do archwium.
dzien dobry nazywam sie Kinga,mam 28 lat.Jestem polka mieszkam w Łukowie.Z zawodu jestem terapeutka,przez dwa lata pracowalam w szpitalu ze starszymi ludzmi.Bardzo sie ciesze ze tutaj przyjechalam i mam nadzieje ze beda panstwo ze mnie zadowoleni.
Buon giorno,mi chiamo Kinga,sono polacca abito a Łuków.Di mestiere sono la terapista,due anni ho lavorato all'ospedale con gli anziani.Sono contenta
di essere qui e spero che Loro abbiano soddisfazione di me.
zaprzaszam do korekty,w takim samym tempie jak"dla dorosłych":P
che Loro abbiano soddisfazione di me ? NIE WIEM BARBIE ALE NIE PASUJE MI TE "LORO" . CZY NIE LEPIEJ LEPIEJ POWIEDZIEC "VOI" ?
np. ...e spero che voi sarete contenti di me
hej barbie dzieki wielkie ,mam pytanko.Jezeli jeszcze bede miala jakies tlumaczenie czy moge liczyc na ciebie
Di mestiere
sono la terapista- czy nie powinno sie powiedziec "di mestiero faccio ...."? dorzuci ktos tu 3 grosze?
Dawid,dlatego cię "zaprosiłam",tez mi nie pasuke Loro,ale to zwrot grzecznościowy,woi-to wy,nie wiemnp.Loro partono?państwo wyjeżdzają?
a po che,powinno być congiuntivo czy condizionale-to moja zmora,
Julita,widzisz sama jacy jesteśmy ,służymy pomocą zawsze-ja w miare moich możliwości,możesz na mnie liczyć:)
partite?.. a nie loro partono...to bledna formula.
Ewentualnie "voi partite?
"
Dawid! czytaj dobrze:P
ormai non ti capisco piu';)
jak chcesz zapytac osobiscie tych panstwa czy wyjezdzaaj nie uzywasz "loro" tylko ewentualnie "voi"
w zwrotach grzecznościowych używa sie 3 os lp(Suo) oraz 2 os.lmn. vostro
Loro jest zbyt formalne-to z mojego podręcznika,a więc...macie racje,a może wypowie sie np.Sla?ona pięknie tłumaczy