zero assoluto semplicemente

Temat przeniesiony do archwium.
niewiem dlaczego nikt do tej pory nie pytal o ta piosenke. bardzo prosze!! ja rozumiem tylko pojedyncze bardzo podstawowe slowa... aiuto!

zero assoluto - semplicemente

Ora che mi sento bene... spengo la luce... spero di riuscire a dimostrare... che... cosi fa bene... ora che ci penso mi perdo in quell´attimo, dove dicevo che tutto era fantastico… mi sembra ieri… e ora che successo fa lo stesso… se non ti cerco non vuol dire che mi hai perso...già sto sognando...ma adesso... Zero

Refrain:
Buona notte a te buona notte a me buona notte a chi ancora non ho incontrato... buona notte pure a lei… lei te dove sei... anche oggi che ti ho cercata... buona notte a te buona notte a me buona notte a chi ancora non ho incontrato... buona notte pure a lei...anche oggi che ti vorrei...... Assoluto
4xsemplicemente... nananananana…

la voglia di non ragionare ma vivere… sempre disposto a rischiare e ridere… riderne... la gioia di quest´attimo…. senza pensarci troppo solo gustandolo… le stesse storie qui i percorsi che non cambiano… quelle canzoni e le passioni che rimangono… semplicemente non scordare nananana.. come libri della scuola fra le dita… la collazione ogni mattina da una vita… semplice… come incontrarsi perdersi poi ritrovarsi, amarsi, lasciarsi poteva andare meglio puo darsi… dormire senza voglia di alzarmi… e faccio quello che mi pare nanananana.. se ci penso ora… se ci penso adesso...non so ancora che cosa ne sarà...perchè mi manca il fiato...perchè ti cerco ancora...non so dove che cosa ci sarà...... SemplicementeSongtexte
4xsemplicemente ........ nananananana..
zero absolutne..

teraz kiedy czuje sie dobrze..zgasze swiatlo..mam nadzieje ze uda mi sie pokazac..ze..tak robi(jest)dobrze..teraz kiedy mysle gubie sie w tym momencie,kiedy mowilem ze wszystko bylo fantastyczne..wydaje mi sie jakby to bylo wczoraj..a teraz kiedy sie stalo jest tak samo..jesli cie nei szukam nie znaczy ze mnie zgubilas(stracilas)..juz snie..ale teraz..zero..

refrain:
dobranoc tobie dobranoc dla mnie dobarnoc dla tego kogo jeszcze nie spotkalem..dobranoc rowniez dla niej..ona ty gdzie jest..rowiez dzis cie szukala..dobranoc tobie dobranoc dla mnie dobranoc dla tego ktorego jeszcze nie spotkalem..dobranoc rowniez dla niej..rowniez dzis kiedy chcialbym cie...absolutnie
4 volte zwyczajnie

chec do nie analizowania a do zycia..zawsze gotowy do ryzykowania ismiania sie..smiac sie..radosc z tego momentu..bez zbytniego myslenia tylko gustowanie sie nim..jednakowe historie tu i ... co sie niz zmieniaja..te piosenki i pasje co pozostana..
zwyczajnie nie zapomniec nananan..jak ksaizki ze szkoly wsrod palcow...sniadanie kazdego ranka od calego zycia..zwyczajnie..jak poznanie sie zgubienie sie i pozniej znalezienie,kochanie sie,zostawienie sie(rozstanie sie) byc moze moglo pojsc lepiej ..spanie bez checi do wstania..i robie to co mi sie podoba nanana..jak mysle teraz..nie wiem na razie co bedzie..bo brakuje mi oddechu..bo nadal cie szukam..nie wiem gdzie co bedzie..zwyczajnie snie o tobie..

4 razy zwyczajnie nananan :)
Kto spiewa ta piosenke ???
zero assoluto
dlaczego nikt niee chce mi pomóc przy tłumaczeniu piosenki "mezz'Ora" zero assoluto?? załączyłam ją kilka dni temu....hello!!!! ja na prawdę niee dam sobie z nią rady :((
Zajrzyj tutaj:
http://www.wloski.ang.pl/forumw.php?IDt=96
thx thx thx thx
a może ktoś przetłumaczy tę najnowszą piosenkę SEI PARTE DI ME?? niestety nie mam slow by wkleic je tutaj.....
Sei Parte Di Me Lyrics
Zero Assoluto

Io sto pensando che
non ritornano
sto pensando che
che sei poi ci riprovo
lo so che non č piů lo stesso
me lo chiedo da un po’
quei momenti con te
se ritornano le parole con te
se ne vale la pena oppure vorrei piů fortuna

RIT. e per ogni giorno