czy ktoś posiada informacje na temat DAMS

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktoś posiada informacje na temat DAMS
Przykro mi, że tak długo czekałaś/łeś na odpowiedź. Ja sama nie studiuję na DAMSie, ale mój chłopak tak. DAMS obejmuje kierunki związane z szeroko pojętą sztuką, mediami.. Na pewno jest w Turynie, nie wiem gdzie jeszcze. Daj znać co konkretnie Cię interesuje. Pozdrawiam. :)
jest tez we florencji
Ciao!Dziękuję za wiadomości(już myślałam,że nikt mi nie odpowie na moje pytanie:)Z tego co zdołałam wyczytać w necie,to bodajże Dams jest jeszcze w Boloni i w Rzymie.O Turynie też słyszałam.Miłą niespodzianka jeste dla mnie informacja,ze znajduje się tez zarówno we Florencji;)
Interesują mnie podstawowe informacje:jak kryteria przyjęć.Mam w zwiazku z tym jeszcze kilak pytań.Byłabym wdzięczna za kazdą informacje.Na razie to tyle,bedę zaglądac a w razie czego podaje maila,na ktorego mozecie pisac [email] Z gory dziękuję
Universita' degli studi di Firenze

Discipline delle arti, della musica e dello spettacolo (DAMS) - nie ma egzaminow wstepnych

Opis kierunku i wykaz przedmiotow znajdziesz na stronie:
http://www.lettere.unifi.it/facolta/corsi_laurea3/cdl_DAMS.htm

Jest jeszcze jeden kierunek podobny troche do DAMSA, rowniez na wydziale Lettere: Progettazione e gestione di eventi e imprese dell'arte e dello spettacolo (Progeas) ale zajecia odbywaja sie w Prato, poza Florencja i na ten kierunek jest test, ktory jest raczej trudny dla obcokrajowcow, choc jesli kogos interesuje to nie zaszkodzi sprobowac:))
Dziękuję Kappala.Piszeszże nie ma egzaminów,to na jakiej zasadzie przyjmuja??Jednak jakąś znajomość jezyka wloskiego trzeba posiadać?A orientujesz się na temat studiów w Sienie bądz w Perugi(per stranieri)