nauka wloskiego:)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! jestem studentka 3.roku anglistyki Uj i chcialam sie zapytac co jako italianisci byscie mi polecili -

chcialabym sie nauczycwloskiego poniewaz bardzo podoba mi sie ten jezyk i nie wiem czy lepsze byloby cos w rodzaju angielski za wloski na uczelni czy moze jakies fajne kursy z kasetami do nauki w domu?

jesli znacie jakies fajne kursy to prosze napiszcie!

pozdrawiam z krakowa:)
Myślę że lepsze byłyby korepetycje język za język, książka nawet najlepsza nie odpowie na twoje pytania ;) A oprócz tego możesz się uczyć sama, wtedy efekt będzie podwójny. życzę powodzenia i wytrwałości w nauce.
Prosze o pomoc,sa do kupienia slowniki polsko wloskie i cena jest dosc atrakcyjna,jednak jest maly problem oferowany slownik jest z2004 r w sklepie jest juz wznowienie 2005 roznica ok 30 zl.Nastepny to wlosko polski i jest jeszcze starszy poniewaz rok wyd.1986 w sklepie jest juz wydanie z 2003 ale tu roznica w cenie jest znaczna70 zl.Moje pytanie czy oplaca mi sie inwestowac w te ksiazki,czy lepiej poczekac i kupic nowe ze wzgledu na zmiany.
tez tak mysle! a do tego wszystko wspomoc solidna nauka i bedzie dobrze! pozdrowienia! dzieki
Moim zdaniem różnica pomiedzy 2004 a 2005 nie jest warta 30 złotych, wiec wzięłabym ten tańszy z 2004, natomiast jeśli chodzi o ten drugi, włoski-polski to z kolei zainwestuj w ten droższy bo 1986 to jednak dawno temu było.... :)))
Nie no, w sumie nic by sie i w tym przypadku nie stało...ale warto, myśle, kupić ten nowszy...

ps: a nie lepiej kupić słownik pol-włoski i włosko-pol w jednym? :)
No ale jeśli mówisz, że te są atrakcyjne...może to jest powodem...OK :)
Dziekuje wam za szybka odpowiedz,slownik polsko-wloski i wlosko -polski w jednym juz mam,wiec chcialabym miec cos lepszego,mowimy tu o seri slownikow PWN po dwa tomy z karzdego jezyka.
Jeszcze raz dziekuje,Pozdrawiam