Perugia czy Veglie

Temat przeniesiony do archwium.
Mam mały problem i muszę się szybko zdecydować..

Cały lipiec spędzę w Italii i mam dwie alternatywy:
kurs językowy w Perugi
lub kurs językowy w Veglie /Apulia/

może Wy jesteście w stanie mi doradzić...
ja bym pojechała do Veglie
a dlaczego ?
:)
Veglie nie znam za to bardzo dobrze znam perugie bowiem odbylam w niej erasmusa a teraz studiuje jako studentka tzw normalna (chwilowo nie uczeszczam na zajecia bo odbywam szkolenie)
Miasto niezbyt duze ale urocze i o miedzynarodowym klimacie szczegolnie w okresie letnim kiedy to cudzoziemcy przeybywaja licznie na kursy na universita per stranieri. jest duzo pubow, w lecie jest umbria jazz.
mozna tez spotkac duzo studentow erasmusa. profesorowie stosuja wobec nich ulgi choc nie oznacza to ze mozna przyjsc na egzamin nieprzygotowanym.
pozdrawiam
zaciekawil mnie ten festiwal jazzowy :)

zapowiada sie ciekawie :)
Ja studiuję na Universita' per Stranieri. W lecie jest mnóstwo ludzi z całego świata, a Uniwersytet jest, obok Sieny, najstarszym ośrodkiem specjalizującym się w nauczaniu obcokrajowców. Poziom jest wysoki bo to kurs uniwesrytecki, a nie prywatny, z którymi róznie bywa (tzn. niektóre szkoły prywatne mają wysoki poziom, ale nie zawsze tak jest- tu przynajmniej masz pewność). Będziesz miała ok. 20 godzin zajęć w tygodniu (chyba, że to kurs intensywny, wtedy ok.28), oprócz tego jakieś wycieczki pewnie. W lipcu powinna pracować w Ufficio Accoglienza, więc chętnie pomogę. Pozdrawiam
dziekuje serdecznie:)

problem bedzie z noclegiem, tzn. obserwuje kilka stron z ogloszeniami/choc jeszcze troche za wczesnie/..
jakbys wiedziala cos na temat zwalniajacego sie miejsca w pokoju w lipcu bylabym wdzieczna

i mam jeszcze pytanie: w lipcu akademik jest zamkniety tak?
kolo universita per stranieri jest agencja atena service ktora posredniczy w wynajmie pokoi. mozna zarezerwowac pokoj zarowno z polski jeszcze jak i na miejscu. http://www.atenaservice.com/ o to link.