Perugia-EILC 2007- MIESZKANIE!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
od pazdziernika bede studiowac na Uniwersytecie w Padwie(medycyna)jako erasmus. szukam osoby chetnej do wynajecia mieszkanie/pokoju we wrzesniu w Perugi podczas EILC !!!!!!
hej! ja tez jade do Perugii na kurs wloskiego. Jade 1 wrzesnia z Opola. Bardzo chetnie poszukam mieszkania...bo jak narazie nie mam gdzie sie podziac;)) Kiedy ty jedziesz?
ja jade tez 1 wrzesnia (z wroclawia). dopiero zaczynam szukac mieszkania. z tego co wiem taniej mieszkac w 2 osoby.. czy ty juz czegos szukasz? mozemy sprobowac razem moj mail: [email] a tak poza tym to jak u ciebie z wloskim?
Cześć, ja i moja dziewczyna Justyna mieszkamy razem w Perugji.
Mozemy zaprosić was, mamy wolny pokoju.
Jestem nauczyciel jezyka wloskiego i nazywam sie Piero.
Sorry for my polish.. ;-)
Info: [email]
Hej Gloria,ja tez jade na ten kurs we wrzesniu,jestem kolezanka Zuzi,jestesmy z tego samego roku,po kursie jedziemy do Padwy na studia,jestesmy z Zuzia obie chetne do mieszkania,a jakby byly potrzebne jeszcz ekolejne dziewczyny to jeszcze 2 kolezanki tez by chcialy.
pieropeg czy mielibyście jakiś znajomych którzy by chcieli niezbyt drogo wynająć mieszkanie na wrzesień???????pilnie poszukiwane
Czesc Kamila. Nie znam osoby ktore moga zaprosic ale my mozemy bardzo chetnie.
Jestem nauczyciel jezyka wloskiego i nazywam sie Piero, mam 31 lat, bylem 4 lata w polscie, teraz mieszkam w Perugia z Justyna, moja narzeczona z Czestochowie.
Sorry for my polish.. ;-)
For every information about the apartment: [email]
Hej KAmilka, czy mogłabym dowiedzieć się jaki to kurs językowy i oczywiście ile kosztuje? Chciałbym sie powoli zorientować, bo planuje wyjazd ale dopiero za rok, bo niestety studia mnie trzymają...A włoskiego uczę sie od 1,5 roku,więc taki kurs przed studiami we Włoszech napewno jest pomocny. Pozdrwiam Cie i czekam na odp.:-)
http://ec.europa.eu/education/programmes/llp/erasmus/eilc/courses_en.html :)