POZWOLENIA NA PRACE 2006

Temat przeniesiony do archwium.
Może ktoś z Was orientuje się jak to będzie z pozwoleniami na pracę we Włoszech dla Polaków w 2006r? i kiedy te cholerne ograniczenia przestaną nas obowiązywać?
Dzięki
Jak na razie nic sie na ten temat we Wloszech nie mowi, a zreszta zblizaja sie wybory, wiec okres przejsciowy dla Polakow to w tej chwili dla walczacych o stolki wloskich politykow najmniej wazna rzecz.;) Wg mnie, jesli sie tym do maja nie zajma, to okres przejsciowy dla pracownikow najemnych zostanie zniesiony, bo musieliby go oficjalnie przedluzyc.

Pozdrawiam,
Dee
Oki, dzięki za wypowiedź. Nie znam się na prawie, a skoro tak jest, że jeśli oficjalnie nie przedłużą to koniec, to super!!
pozdro
Danzig, ja tez prawniczka nie jestem, ale skoro Unia zezwolila starym czlonkom na wprowadzenie okresow przejsciowych "z opcja przedluzenia max. do 7 lat", to chyba zeby przedluzyc wczesniej zadeklarowany okres (w przypadku Wloch 2-letni) jakas ustawe lub min. deklaracje Wlochy musialyby zlozyc, prawda? Nie moze byc tak, ze wczesniej ustalony okres przejsciowy zostaje automatycznie przedluzony z powodu nie poruszenia jego kwestii na obradach parlamentu wloskiego...

Dee
Przed wyjazdem pisalam do informacji europejskiej w Polsce i kobieta odpisala mi ze z dniem 1 stycznia okres przejsciowy dla Polski we Wloszech zostaje zakonczony, czyli koniec z potrzeba pozwolenia na staly pobyt i na prace
mamy podobno miec 2 letni okres przejsciowy jakby nie bylo od maja 2004 do 1 stycznia to nie 2 lata...hmmmm dwa lata mina w maju 2006...

ale ja sie nie znam...ale nie chce mi sie wierzyc w ten 21 styczen 2006....jak tak to super...odpada stanie po permesso w kolejjce heheh