Wakacje w Rzymie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!
Jestem studentem z Pozn, chciałbym spędzić wakacje, ok 1. mca w Rzymie we wrześniu 2007.
Mam zatem kilka pytań
1) Najtaniej by chyba było nocować w akademiku, ktoś wie, czy można by takie coś zrobić, nie będąc studentem Socratesa czy innych programów. Ile by takie coś kosztowało za noc, oraz jaki jest śrdeni standard tych akademików? Jeśli ktoś coś wie, proszę o info!

2) Szukam osób (najlepiej w moim wieku - 21 lat ew. młodszych\ starszych) chętnych na takie wakacje, moi znajomi nie mają kasy niestety i chyba spędzę te wakacje sam...
W takim razie moglibyśmy ew. wynająć mieszkanie, stą moje kolejne pytanie - można wynając na 1 miesiąc? Ile by to kosztowało?

3) Inne pytanie - czy możliwe jest, żeby znaleźc sobie pracę na ten miesiąc? nawet na czarno, byleby sobie dorobić i mieć na bliety wstępu (20 euro, żeby obejrzeć wszystko w Bazylice Watykańskiej, to chyab trochę za dużo, co nie?)

4) moje dane - mail: [email]
4) [gg]

5) No i metro, jest takie coś jak bilet na tydzień? czy jest on wydawany od ręki? Ile to kosztuje, i czy bardziej opłaca się jeździć na jakichś krótko-czasowych?
tu masz bilet tygodniowy

CIS - Carta Integrata Settimanale
Quanto costa
€ 16,00

Quanto dura
Per 7 giorni dalla data indicata dal cliente e per un numero illimitato di viaggi.

Dove comprarlo
- biglietterie e rivendite

Dove utilizzarlo
all'interno del territorio del Comune di Roma:
- su bus, tram, filobus e sui bus Cotral
- sulle metro A e B
- sui treni regionali Met.Ro: Roma–Lido, Roma–Viterbo, Roma–Pantano
- sui treni regionali Trenitalia (in seconda classe)

Ricordati di...
Per essere valido il titolo di viaggio deve essere timbrato al primo utilizzo. Le convalidatrici sono installate:
- su bus, tram, filobus e sui treni delle linee Roma–Pantano e Roma–Viterbo
- nelle stazioni ai tornelli di accesso a metropolitana, ferrovia regionale Roma–Lido e ferrovie regionali Trenitalia.