au pair bez biura

Temat przeniesiony do archwium.
chcialabym porozmawiac z osobami ktore sa/byly/beda au pair i zalatwily sobie ''rodzinke'' bez pomocy biua przez strony internetowe.jest tu ktos taki?
Na przykład ja:-) Niech zgadne... chcesz zapytać jak sprawdzić rodzinę?:-)
no wlasnie,a poza tym nie wiem czym sie kierowac przy wyborze, ile ''żšdac'' na tydzien itp, jestem jeszcze przed rozmowa i jestem zupelnie zielona, jak tu zrobic zebym sie w cos nie wpakowała,jakies rady?pomocy!!!!1
ja tez bylam 2 razy au pair i wyjechalam do rodzin znajdujac je przez strony internetowe aupair world. zalezy wiele od rodzin. z jedna z nich jestem w stalym kontakcie i zostalismy przyjaciolmi,odwiedzamy sie bardzo czesto bo blisko siebie mieszkamy. sa dla mnie jak moja druga rodzina. ja nie kierowalam sie przy wyborze pieniedzmi bo zalezalo mi na nauce jezyka i to byl moj glowny cel. natomiast 2 rodzinka(gdzie wytrzymalam tylko 2 tygodnie) zaproponowali mi niezle pieniadze 600 euro na tydzien ale potem okazalo sie ze musze pracowac tez w weekendy. dowiedz sie wszystkiego dokladnie przed wyjazdem. pytaj nawet o najdrobniejsze sprawy. napisz cos o tej rodzince to moze cos ci podpowiem