Tanio z Mediolanu do Polski

Temat przeniesiony do archwium.
hejka!jak sie wydostac tanio z mediolanu do Polski?Do nie dawna latalam Ryanair ale juz wycofali:(pomocy!!!
sprawdz sobie centralwings. Wiem ze lata takze do Rzymu ale nie jestem pewna co do mediolanu
chyba najlepszy jest Wizz Air:) ale z Milano lata tylko do Katowic, możesz sprawdzić wszystko na http://wizzair.com/?language=PL buziaki :)
Zależy gdzie mieszkasz w Polsce.
ja latam z Mediolanu do Berlina z easyjet. (www.easyjet.com), maja naprawdę tanie bilety, a z Lotniska w Berlinie można dostać się busem do Szczecina, Wrocławia i Poznania.
Ja jestem z Koszalina, wiec dla mnie to najlepsza opcja.
HEJ AGN25!a mozesz mi napisac skąd ze Szczecina jadą te busy do Berlina na lotnisko? i jaki jest koszt? bede bardzo wdzięczna za odpowiedz:)
pewnie, że mogę napisać,
podam te najbardziej sprawdzone, jeżdżę od 3 lat i już chyba przez większość sie przewinęłam.
koszt jest wszędzie mniej więcej taki sam
65 zł w jedną stronę i około 100 zł w dwie (można kupić bilet open)
Atlas,
tel.: +48 91 431 40 64
Biuro Obsługi Podróżnych
tel.: +48 91 48 31 399
tel. kom.: +48 6[tel]
fax: +48 91 48 35 653
EMAIL
[email]
[email]

Interglobus Tour (Ci są naprawde profesjonalni, nigdy sie nie spóźniają i mają zniżki na karty euro 26),
www.interglobus.pl
tel. [tel]
poza tym mają kilka kursów w ciągu dnia z Berlina do Slupska i ze Slupska, przez Koszalin i Szczecin do Berlina na oba lotniska)

Berlineks
+48 668 223 667
+48 6[tel]
wszystkie jeżdżą z dworca pkp i jak pójdziesz pod dworzec nawet nie rezerwując biletu to zawsze jakiś bus stoi.

jeżdżą na oba lotsika: Tegel i Berlin Schoenefeld
Sei grande-dziekuje Ci bardzo:) buona giornata!
ps.a jesli nie umiem niemieckiego bede wiedziala co i jak,bo szczerze mówiąc mam trochę obaw(tylko 2 razy w zyciu mialam stycznosc z lotniskiem no i lecialam Lotem z W-awy do Venecji ?
o to sie w ogóle nie martw!
na lotnisku w Berlinie są również napisy i wszystkie opisy po angielsku,