Angielski za wloski!?

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie!

Jestem nauczycielka angielskiego i pracuje w Mediolanie. Niestety nie mowie po wlosku. Kuje slowka wieczorami i ogladam wloska telewizje nie rozumiejac wiele, ale to wszystko. Czy ktos z was ma ochote na wymiane jezykowa? Moglibysmy/moglybysmy zorganizowac spotkanie, na ktorym przez godzine ja uczylabym angielskiego, a Wy mnie wloskiego. Co wy na to?
mam znajoma wloszke ktora bardzo chce sie uczyc angielskiego, jest na powiedzmy upper intermediate level, dam jej namiar na ten wpis a wy moze sie dogadacie.
Obywatelu EU, dzieki!
Mozna by bylo zorganizowac video nauke:)))
wszystkie pomysly mile widziane! Czekam
jesli nadal jestes zainteresowana- napisz na moj nr [gg] :)
Czesc Occhiona, jestem a jakze!! Niestety mam internet tylko w pracy i nie uzywam tu gg. Prosze, napisz do mnie [email] Super
Cerco una ragazza Polacca per una amicizia sincera e onesta. La mia email è [email]
E' per me un piacere mantenere i rapporti con la Polonia, ho avuto l'onore di conoscere la vostra terra e ne sono rimasto innamorato, voglio che sia per me la mia seconda patria. Vi aspetto e Vi auguro una bellissima giornata. Un abbraccio. Bacio
Roma! Do you speak Polish? Or English? Email me if you want!!! My Italian is very poor! :-)
KualaKulka Roma jest podrywaczem wystarczy przeczytać to co napisał:
Chcialbym sie szczerze zaprzyjaznic z dziewczyna z Polski. Mňj mail: [email]
Bardzo chcialbym utrzymac kontakt z Polska, ktňra mialem okazje poznac, i zakochac sie w niej, chcialbym, by stala sie moja druga ojczyzna. Czekam, zyczac Wam dobrego dnia. Pozdrawiam. Calusy.
inf! dzieki! Ja naprawde nie znam wloskiego!! jeszcze nie :-))
KualaKulka mogę ci pomóc z włoskim
Super, A Ty nie jestes podrywaczem, ktorego mam sie wystrzegac?? Odezwij sie na mojego maila co proponujesz! Dzieki!! [email]
:-))))) To reakcja na tekst Roma2008. Cudnie mi to humor od rana poprawiło.
Miłego dnia wszytstkim życzę
:-DDDD
KualaKulka napisałem do Ciebie