praca w Mediolanie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!
Od niedawna jestem w Mediolanie, ponieważ studiuję na tutejszym Uniwersytecie w ramach programu Socrates-Erasmus. Nauka odbywa się po angielsku i to nie stanowi dla mnie problemu jednak chciałabym znaleźć tutaj pracę tymczasową. Koszty życia we Włoszech są dość duże a tym bardziej w Mediolanie. Odwiedziłam kilka agencji pracy, ale moje CV zostało przyjęte zaledwie w jednej. Moim ogromnym minusem jest nieznajomość włoskiego, jednak uczęszczam na kurs i daję z siebie wszystko by opanować język, jak wiadomo to wymaga czasu a praca jest mi potrzebna już! Czy ktoś z Was ma informację na temat pracy w Mediolanie a przynajmniej sposobu na jej znalezienie. Będe bardzo wdzięczna za jakiekolwiek informacje, pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów:)
Ania
ach... to mój mail - tak na wszelki wypadek :)
[email]
Czesc Aniu!Ja mieszkam we Wloszech od 4 lat w Milano jestem 3msc i powiem tylko tyle ze spodziewalem sie czegos lepszego!Placa-smiech na sali wynajecie mieszkania ojojoj jak zyd za matke!Ale dzialaj-powodzenia!
ja na Twoim miejscu poroznosiłabym curriculum po barach, wiem,że tam zawsze brakuje rąk do pracy.o poważniejszą pracę bez włoskiego będzie Ci bardzo trudno
Zgadzam się z Mariannak nawet z bardzo dobrą znajomością włoskiego o pracę nie jest łatwo. Byłam w podobnej sytuacji jak ty jakieś 4 lata temu. Pojechałam bez języka na Socratesa tylko, że u mnie nie było kursów po angielsku!!! Więc po 4 miesiącach miałam pracę w knajpie :)
Jeśli chodzi o konkretne rady jakie ci mogę dać z własnego doświadczenia to:
Po pierwsze - agencje pracy hmmm... no zostaw CV i to w tylu w ilu sie da, w Mediolanie trochę ich powinno być, ale nie licz na raczej na efekty. Do mnie po roku ktoś dopiero zadzwonił.