konkubinat

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 56
poprzednia |
Witajcie,
Czy we Wloszech mozna zalegalizowac konkubinat (Polka + Wloch) i na jego podstawie otrzymac dokumenty potwierdzajace staly pobyt w tym kraju?No i moze cos wiecej o prawach konkubiny we wloszech bo naprawde jestem w tym zielona.Z gory diekuje za jakies odpowiedzi i porady
We Wloszech tzw. convivenza nie jest chroniona prawem.
http://www.intrage.it/rubriche/famiglia/nuove/dirittinegati/index.shtml
Dziekuje CI bardzo jest tylko jeden problem nie bardzo rozumiem co tam pisze (moj wloski jest sredni moze nawet poczatkowy).Wiec chcialam Cie prosic -jesli masz chwilke to moze pomozesz mi to zrozumiec BEDE BARDZO WDZIECZNA ZA POMOC.POZDRAWIAM
Pewne prawa sa: przemoc w konkubinacie rowna sie przemocy w rodzinie, ma sie prawo do odwiedzania konkubenta w wiezieniu, ma sie prawo do umowy najmu po smierci onkubenta. Nie sadze, aby o to Ci chodzilo. Nie ma sie prawa do legalizacji pobytu.
Info z dzisiejszego programu Forum: jedyna mozliwosc ochrony daje tzw. scrittura privata, czyli umowa na pismie miedzy konkubentami. Okresla sie kto za co placi / np. kto za prad, gaz itp., kto za samochod, jedzenie, utrzymanie domu /, kto co dostaje po ustaniu zwiazku, komu przypadnie opieka nad dzieckiem, kto zosatnie w mieszkaniu itp. itd.
Dzieki lin-lin ale powiedz mi gzie taka umowe miedzy soba trzeba spisac -pewnie u adwkata czy wystarczy tak samemu.Wiesz najbardziej to rozchodzi mi sie o mieszkanie ,gdyz moj convivente ma paernego brata i bjescze gorsza bratowa,a jak wiemy wszyscy zycie ywa przewrotne i nie chce zostac z reka w nocniku gdyby cos..... POZDRAWIAM
konkubinat nie ma nic wspolnego z zameldowaniem . Twoj partner moze natomias dac ci rezydencje jesli stale przbywasz pod danym adresem i na tej podstawie bedziesz mogla uzyskac dokumenty Wloskie