postepay

Temat przeniesiony do archwium.
Mam przelec wlascicielowi mieszkania czynsz na jego konto przez postepay ,nigdy tego w ten sposob nie robilam ,wiec przepraszam z gory za totalna ignorancje ,tak wiec czy mam poprostu najzwyczajniej na swiece wypelnic jakis formularz i wyslac pieniadze tak jak to sie robi zwyklym przelewem pocztowym ?

jakie dane wlasciciela mi sa potrzebne ,zeby wpisac je do formularza ,a co z moimi danymi ,ja nie musze brac ze soba zadnego dokumentu ?
Servono: il numero di carta postpay, il nome e cognome del proprietario, un tuo documento (carta d'identità, patente o passaporto). Nella prima parte metti a) TUO nome e cognome (se tu effettui l'operazione) e b)Numero di carta e nome e cognome del proprietario della carta. Nella seconda parte compili i dati del tuo documento (nr, data rilascio, data scadenza, ecc). Cerca di compilare il modulo prima di essere allo sportello (se non lo trovi in giro, fattelo dare), in modo da velocizzare le operazioni.
Il costo dell'operazione è 1 euro.
ti ringrazio tanto :)
ah,un'altra domanda ,compilando il modulo è possibile scrivere da qualche parte che sono i soli dell'affitto per il mese settembre ? mando pure i soldi di un coinquilino mio ,quindi devo metterci pure il suo cognome posso farlo visto che devo pure mettere i dati dalla mia carta d'identità ?
Non c'è lo spazio ma soprattutto non servirebbe a nulla: il modulo serve solo per inserire i dati, ed il proprietario vedrà solo un nome ma non la causale del versamento. Glielo dirai a voce se non lo capisce da solo.
grazie :)
pero peccato, perche cosi lei non avra nessun documento che confermasse pagamento dell'affitto...solo trasferimento dei soldi a favore del proprietario...se trasferisse soldi da conto corrente a conto corrente potrebbe aggiungere info che siano per l'affitto :-)
edytowany przez diddlina1: 12 wrz 2012
widocznie adwokat dalej cos kombinuje ..by ukryc dochod z wynajmu..Powiniem ci dac fakture na ktorej bedzie napisane jaki byl sposb oplaty czynszu.ja place zkonta bankowe przelew na drugie konto bankowe ..wiec na fakturzxe mam napisane pagamentto con bonifico/bonifico bancario/i adres Banku znumerem konta ..i koniecznie! powinien byc zielono pomaranczowo srebrny znaczek oplaty skarbowek za 1 ,81/to ty uiszczasz ta oplate.Na znaczku Agenzia Entrate/marca di bollo/jest kod,data numer identifikacyjny i zabezpieczenie /srebrny opalizujacy pasek z symbolem Agen. Entr. zabezpieczeniami niczym w banknotach/ I wowczas wiesz, ze jestes legalna w wynajmie mieszkania.Musi byc ten znaczek.Zazadaj od pana wlasciciela faktury :D
troche literowek zrobilam sorry
wlasciciel juz nic nie nakombinuje ,podpisal nam umowe ,jest zarejestrowana co zostalo sprawdzone ,teraz musi zaplacic ogromna kare ,nie sadze zeby jeszcze chcialo mu sie kombinowac ;)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia