zwiazek na odegłość i aplikacja

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 88
poprzednia |
Szukam porady bo nie wiem co robić. Studiuję prawo w Polsce na dobrej uczelni państwowej, dziennie. Jestem w połowie. Mój narzeczony, którego poznałam po korespondencji o przyjęciu na studia jest Włochem, mieszka w Mediolanie. Ja studiuję, a on ma własny biznes. Widzimy się 10 dni w miesiącu. Oboje znamy stewardessy z tanich linii już po imieniu.:( Jest nam ciężko, szczególnie ostatnio. Nie znam włoskiego- chodze na kurs, a on polskiego. Nie wiem czy kontynuować studia, czy przenieśc się do niego. On mówi e sprzeda firmę i przyjedzie do Polski. Chyba sam się nie słyszy. Proszę o opinie, bo ostatnio chyba za dużo płaczę:?
Jesli widujecie sie 10 dni w miesiacu to calkiem sporo. Ja przenioslam sie do Wloch do narzeczonego ale wczesniej przez ponad rok widywalismy sie jeden weekend w miesiacu plus caly urlop raz w roku. Jestem pewna, ze nie zostawilabym studiow w Polsce. A jesli on chce sie przeniesc do Polski - to nie jest glupi pomysl. Jest tu kilka dziewczyn, ktore mieszkaja ze swoimi wloskimi facetami wlasnie w Polsce wiec takie rozwiazanie tez moze sie powiesc.

Pozdrawiam
Czesc!Zdecydowanie skonczyc studia!!!To rada,ktora z pewnoscia dalby Ci kazdy.Wiem,ze baaardzo ciezko jest zyc na odleglosc,ale musisz myslec o tym,ze dacie rade;)My widywalismy sie jeszcze rzadziej przez ponad rok...bo konczylam studia.Wytrzymalismy,teraz mieszkamy razem i wszystko powoli sie uklada;)
A ja widuje moja dziewczyne co piaty lub czwarty tydzien, po 6-7 dni...ja mieszkam w Turynie, ona we Wroclawiu. Ja jestem prawie magistrem, ona ma jeszcze 4 lata studia i nalezy mi na to, zeby je skutecznie skonczyla:) A skoro kocham ja i Polske, niedlugo sie wyprowadzam. bye bye Italy:)