Sardynia

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 65
poprzednia |
Cześć!chciałam prosic was o poradę i wszelkie informacje jakie macie, mam 20 lat i od pół roku jestem z włochem, on mieszka w sardynii i przyjeżdża do mnie co jakiś czas na parę dni, pierwszy raz sie tak zaangażowałam, ale trochę boje się o przyszłość, nigdy jeszcze u niego nie byłam ze względu na moich rodziców, którzy mi na to nie pozwalają, może kiedy wkrótce go poznają zmienią zdanie, bo to dla mnie bardzo ważne żeby zobaczyć jak żyje, jak wygląda jego dzień, czy potrafiłabym tam kiedys zamieszkać, a moje pytanie dotyczy tego jak wygląda tam życie, jak z pracą, zaczynam teraz drugi rok studiów, tylko, że studiuję gospodarkę przestrzenną a to nie jest raczej międzynarodowy kierunek, w Polsce nie powinnam mieć problemów ze znalezieniem pracy, ale jak to jest tam? czy ciężko znależć pracę po takich studiach dla polki? nie chcę zmywać garków, albo pracować jako hostessa, ale czy jest jakas szansa na znalezienie pracy tam związanej z moimi studiami? zwłaszcza chodzi mi o północną część sardynii, z góry dzięki
był juz o tym wątek:
http://www.wloski.ang.pl/sardynka_21664.html
inf.nie dobijaj dziewczyny, a tak na poważnie Sardenia jest przepiękna,to perła Włoch,ale życie chyba nie jest tam łatwe,napewno zależy jakie masz zawód,jednak dużo ludzi z tamtąd emigruje w poszukiwaniu pracy na północy Włoch.Byłam tam dwa razy na wczasach i narbardziej zszokował mnie widok drogowskazów-prawie wszystkie były podziurawione,ktoś do nich strzelał i to spotyka się bardzo często,ludzie są bardzo życzliwi ale nieufni do obcych,to to co zauważyłam ale oczywiście ja tam nie żyję więc co innego być tam 2 tyg.a co innego mieszkać.A w jakim rejonie miałabyś mieszkać?
Mieszkac?
Tak Kasiu,czemu jesteś zdziwiona, jeżeli pyta o pracę to chyba chce tam zamieszkać
moze i masz racje:-)
dziwna jestem....glupie pytania zadaje,prawda :-o
w sassari