Prośba o przetłumaczenie tekstu

Temat przeniesiony do archwium
61-90 z 103
moj Tomek ma 37... ..przeciez pisalam ze to Wloch pisal sms, Mark to dziewczyna i zepojda z tarnaslatorem do hotelu.....chodzilo mi tylko o translator.cala historyjka dotyczy taranslatora...ze dziwczyny go uzywaja jak nic nie rozumieja to przychadza na forum... A co w realu?..jak sie porozumiewaja z tête-à-tête ? :D
i ze pojda z translatorem.....sorry
No, wrocilam z tej calej randki.
I jedno wam powiem, ze chyba bym sie z Chinczykiem bez translatora lepiej dogadala, niz z Tomkiem, ktory wladal biegle po polsku:))
Jezyk namietnosci, zachwytu i flirtu JEST BEZ SLOW!
Tu nawet translator jest zbedny, wystarczy spojrzenie, gest, zapach i Bog wie jeszcze co:)
No i co z tego ze Tomek gadal, a ja kazdy wyraz wypowiadany rozumialam, jaki i tak i tak nie moglismy sie dogadac:))
A dodam ze nie gadal glupot, ale po jakims czasie nie chcialo mi sie juz go sluchac.
Wolalabym zeby nic nie gadal:)
Nie bylo tego blasku, wiec nawet gdyby sonety recytowal, to i tak nie poszlabym za nim w sina dal.
Niektorzy mezczysni tak potrafia patrzec ze w ogien mozna isc, ale nie Tomek.
Suma sumarum, nie wydam sie za Tomka:))))

Czyli kochane dziewczyny jezyk potrzebny jest tylko do milosci francuskiej, do tej normalnej juz nie:)))))
Cytat: Moniskka17
ok Magda, przylapalas mnie, to on,a ja zmienilam nicka i poprosilam o przetlumaczenie tu na forum:D

Ciekawe, jak ci sie teraz w nocy spi:)))))
Ja wlasnie ide spac i smic o karierze detektywa:)
Cytat: Magdalena-Malpa
No, wrocilam z tej calej randki.
I jedno wam powiem, ze chyba bym sie z Chinczykiem bez translatora lepiej dogadala, niz z Tomkiem, ktory wladal biegle po polsku:))
Jezyk namietnosci, zachwytu i flirtu JEST BEZ SLOW!

no tak ja tez mam ostatnio tak ze z calej randki TO NAJLEPSZE I NAJZABAWNIEJSZE OKAZUJA SIE PRZYGOTOWANIA np. wax na łbie;)
Cytat: KAJJA1
no tak ja tez mam ostatnio tak ze z calej randki TO NAJLEPSZE I NAJZABAWNIEJSZE OKAZUJA SIE PRZYGOTOWANIA np. wax na łbie;)

I tak miedzy Bogiem a prawda, jako kobieta podejrzewam ze Tomek pomyslal sobie na moj wiodok ze ja nie umie czytac ze zrozumieniem, bo w sumie on juz na badoo nudzil :))
A ja wystrojona jak krowa na dozynki, Bog wie czego chcialam od chlopka roztropka:)))
Co prawda napisal mi pozniej sms'a, czy mi prawka nie odebrano!
Jaki opiekunczy:))
edytowany przez Magdalena-Malpa: 14 sie 2011
[quote name=Magdalena-MalpaCo prawda napisal mi pozniej sms'a, czy mi prawka nie odebrano!
Jaki opiekunczy:))[/quote]


uuuu jaki dowcipniśś haha ! on taki swietoszek ze nie pije na randkach czy moze Ty bylas nim tak znudzona ze musialas sie znieczulić ?:D:D:D
Ale mimo to, WAXA na leb polecam:))
Cytat: KAJJA1
[quote name=Magdalena-MalpaCo prawda napisal mi pozniej sms'a, czy mi prawka nie odebrano!
Jaki opiekunczy:))[/quote]


uuuu jaki dowcipniśś haha ! on taki swietoszek ze nie pije na randkach czy moze Ty bylas nim tak znudzona ze musialas sie znieczulić ?:D:D:D

Chcialam sie opic i dac mu szanse:))
Moze z rozpaczy, a ch..., juz nie wiem sama:))
dokładnie - WAX wymiata :D i maseczki w saszetkach z tej całej glinki na gębę do dostania w Rossmanie tez mogę polecic hahah ;)
Za chwile nas pewnie Admin tez wymiecie, ale jakie dokladnie maseczki z glinki.
Chodzi mi o firme.
Bo ja kiedys kupilam jakies takie oczyszczajace co mialy schodzic jak guma z twarzy, ale niestety o malo nie musialam gebe pumeksem scierac:))
Ale o glinkach cos slyszalam.
Cytat: Magdalena-Malpa
Chcialam sie opic i dac mu szanse:))
Moze z rozpaczy, a ch..., juz nie wiem sama:))

niestety czasem mysle sobie ze wino na randce juz nie wystarcza by dac "mu" szanse ..chyba zaczne pic w domu przed randkami po zrobieniu makijazu a przed wysuszeniem włosów .. ehehe ;)
Cytat: KAJJA1
niestety czasem mysle sobie ze wino na randce juz nie wystarcza by dac "mu" szanse ..chyba zaczne pic w domu przed randkami po zrobieniu makijazu a przed wysuszeniem włosów .. ehehe ;)

Tak to dobry pomysl, bo czlowiek szybciej pawia pusci jak kandydat nieodpowiedni:))
A tak to tylko stracilam sobote:))
P.S. Te niebieskie glinki?
edytowany przez Magdalena-Malpa: 14 sie 2011
Ale musze tez z reka na sercu powiedziec, ze ja chyba nie mam gustu:))
Kiedys spotkalam sie z takim fajnym facetem, tez blondynek i cala noc przebalowalam z nim do rana.
Chodzilismy do klubow roznych i wypilismy jak Bog przykazal:))
Wydawalo mi sie ze facet sie zakochal w mie, a on mi nawet pozniej sms'a nie przeslal:)))
Magda zakochalam sie w Twoim opisie randki! :) i,ze napisal czy Ci prawka nie odebrali, a jak nie odebrali to moze "masz jeszcze szanse":D
wy sobie randkujcie, a ja dzis postanowilam sie upic sama w swoim pustym mieszkaniu! nie tak sama bo w sumie z komputerem. Samochodem sie nigdzie nie wybieram wiec prawka mi chyba nikt nie zabierze! Rum mam, cole mam tylko sie zastanawiam czy drinowac czy po prostu prosto z kieliszka i popijac cola;)
Uwazaj z tym piciem do lusterka:))
Ja dostaje malpiego rozumu i zaczynam sie sama z soba nudzic.
Wiec najpierw tancuje, spiewam a pozniej szukam po telefonie do kogo mozna zadzwonic:))
Ostatnio jak wypilam wodke Gorbaczow, to odzwonilam pol swiata....
Wybaczono mi jak wyjasnilam na tzrzwo ze to nie ja bylam tylko Gorbaczow do nich dzwonil:))
Buzka, klade sie spac
ooo maaaatkoooo, rum jednak zdradziecki jest.... nie dzwonilam do nikogo bo nie bylam w stanie, na szczescie, po prostu padlam i juz. a dzisiaj tragedia, dobrze,ze moj facet pojechal w rodzinne strony bo mialby niezly ubaw ze mnie
Cytat:
Wybaczono mi jak wyjasnilam na tzrzwo ze to nie ja bylam tylko Gorbaczow do nich dzwonil:))

:D
Magda, to pisz dwa, bo ja swojego tez mam ochote pobic!
a wy znowu o tym krakowskim rynku! ja chce na krakowski rynek! z tego wszystkiego znowu mnie ciagnie w strone tej butelki rumu, ktorej ostatnio nie udalo mi sie wykonczyc!
Zuzka, czasami sa takie dni do picia:))
A Krakow jest tak fajny ze mozna sie ty fajnoscia upic, wiec polecam Rynek:)
I jak na tym krakowskim Rynku, spotkasz jakas pyskujaca blondyne, to ja!
I twe szczescie, bo pomoge wykonczyc rum:))
oj wiem,ze fajny bo tam mieszkalam kilka lat, jeszcze zanim do Wloch mnie zanioslo we wrzesniu sie wreszcie wybieram zeby zobaczyc czy jakas dziewica skonczyla agh i pomniki runely;)
Cytat: ZuzkaZuzka
oj wiem,ze fajny bo tam mieszkalam kilka lat, jeszcze zanim do Wloch mnie zanioslo we wrzesniu sie wreszcie wybieram zeby zobaczyc czy jakas dziewica skonczyla agh i pomniki runely;)

AGH??
Ja czasmi bywam na AGH:)
Ale nie napisze to na forum:))
P.S. Studiowalas na Agh?
tak,zaczelam studia na agh a potem skonczylam je w mediolanie;) ale agh wspominam baaardzo pozytywnie
Na AGH, wystepowalam goscinnie:))
Ile tam studiowalas? Moze nawet mnie znasz.
To by bylo fajnie, bo ja zaczynam sie tu czuc jak widmo:))))
A tak z ciekawosci, pracujesz w zawodzie?
Z kim mialas matematyke?

edytowany przez Magdalena-Malpa: 17 sie 2011
3 lata, reszta juz tutaj we Wloszech. Od pazdziernika zaczynam calkiem dobrze platna prace w Mediolanie zwiazana z moim zawodem, ale to zdecydowanie zasluga znajomosci tutaj.
To sie bardzo ciesze!
Bo w sumie wielu absorwetow, nawet w Polsce mam problemy z praca.
Ja nie jestem po AGH, ale pracowalam tam na umowy.
Lubie AGH:))
edytowany przez Magdalena-Malpa: 17 sie 2011
Matematyke mialam z dr Janina Niedoba :)
ja nawet nie wiem jak w Polsce z praca po moim kierunku, ale chyba niezbyt dobrze, przynajmniej z tego co wiem od osob, ktore byly na moim roku. Ja konczylam elektronike i telekomunikacje.
Autorytet z analizy matematycznej.
No to szkole przeszlas:))
Z matematyki dyskretnej, ja sie produkowalam , ale goscinie:)
Wolne wyklady.
Sami z odlewnictwa przychodzili i olewali:))
Temat przeniesiony do archwium
61-90 z 103