Italia Lavoro Sp. z.o.o

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 135
poprzednia |
Hej! Czy ktoś z Was zna firmę Italia Lavoro Sp. z.o.o zajmującą się pośrednictwem pracy? Czy są godni zaufania? Jakie są wasze wrażenia i uwagi? Bardzo mi zależy na opiniach ludzi któzy korzystali z usług tgo pośrednika.
Ja znam tylko Labor z Bolzano.To włoski pośredniak dla pielęgniarek.Robią wszystko za darmo.Napisz na [email] pisać po polsku,odpowiedzą też po polsku.A może mają oferty pracy również w innych zawodach.Ja jestem pielęgniarką,zaufałam im,za nic kompletnie nie płacę,załatwiają wszystko sami na swój koszt.
czesc ja tez jestem z Bz, nie znam prawie nikogo. nikogo wystarczajaco fajnego z pl. moze mialabys ochote na korespondencje.???????????rnrnznam tylko dwie pielegniarki ze szpitala, bardzo w porzadku kobiety. ja osobiscie nie jestem z waszej branzy, bo jestem po ekonomii ale chyba to nie szkodzi. jestem mezatka, mam corke i na razie nie pracuje (ze wzgledu na mala).rnrnpozdrawiam serd
mam szansę jeszcze w tym roku jechać do Włoch,do pracy w służbie zdrowia.Dobrze złapać kontakt z ludźmi,którzy już tam mieszkają i pracują. [gg]
Napisz coś więcej o sobie.Ja mam 47 lat ale nie czuję ich na sobie.Podałam ci swoje gg.
Dla takich jak my,czyli 18letnich z Vatem mamy forum pt"Szukam fajnych osób pracujących w Boloni".Stworzyła go dziewczyna,która mieszka we Włoszech od 1988.Ja się do niej dopisałam,po mnie kolejne(mieszkają na różnych terenach Włoch i w Polsce) i jest nas już bardzo dużo.Jedne mają więcej tego vatu,inne mniej ale dogadujemy się bo prawie wszystkie kochamy góry i piesze wycieczki.jak chcesz to się do nas dołącz. Znajomych nigdy za dużo.
Bardzo chętnie nawiązałabym kontakt z tymi pielęgniarkami ze szpitala w Bolzano.Nektarynka,piszesz że są b.fajne.Może chciałyby się ze mną poznać?
Oktawia.I co się dowiedziałaś,dzwoniłaś lub mailowałaś do Labor-u?Napisz
Oktawia.I co?Dzwoniłaś a raczej mailowałaś do Labor-u?Co się dowiedziałaś?